Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Education Policy (JEP)


Référence :  Vol. 23, n°3, mai 2008

 
  • Widening participation in postgraduate studies in Greece: mature working women attending an e-learning programme, Marios Vryonides, Chryssi Vitsilakis
  • Parent preferences and parent choices: the public-private decision about school choice, Ellen Goldring, Kristie Phillips
  • Filling in the gaps: European governance, the open method of coordination and the European Commission, Manuel Souto-Otero, Timo Fleckenstein, Rod Dacombe
  • The hegemonic positioning of 'Smart State' policy, Lenore Adie
  • The new neoliberal subjects? Young/er academics' constructions of professional identity, Louise Archer
  • Finding an identity and meeting a standard: connecting the conflicting in teacher induction, Jim McNally, Allan Blake, Brian Corbin, Peter Gray
  • Making education reform work for the poor: accountability and decentralization in Latin America, Ben Meade, Alec Ian Gershberg
  • Leading for quality: questions about quality and leadership in Australia, Sue Thomas


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~content=t713693402~db=all


mot(s) clé(s) :  gouvernance et pilotage, pratiques pédagogiques