Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Higher Education


Référence :  Vol. 55, n°5, mai 2008

 
  • A scheme for understanding group processes in problem-based learning, Eva Hammar Chiriac
  • Building a pipeline for diversity through intersectoral collaboration, David J. Siegel
  • ‘Interdisciplinary strategies’ in U.S. research universities, Creso M. Sá
  • The influence of personal networks and social support on study attainment of students in university education, Lilian Eggens, M. P. C. van der Werf and R. J. Bosker
  • Double degrees: double the trouble or twice the return?, A. Wendy Russell, Sara Dolnicar and Marina Ayoub
  • Higher education research as tribe, territory and/or community: a co-citation analysis, Malcolm Tight
  • Analysing Finnish steering system from the perspective of social space: the case of the “Campus University”, Leena Treuthardt and Jussi Välima


Informations complémentaires :
  http://www.springerlink.com/.../?p=4a664dea5e244d26bce4b56cae86a344&pi=0


mot(s) clé(s) :  enseignement supérieur, recherche en éducation