Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol. 34, n°2, avril 2008

 
  • 'I'm Dylan and I'm not going to say my last name': some thoughts on childhood, text and new technologies, Victoria Carrington
  • Promoting 'relational equity' and high mathematics achievement through an innovative mixed-ability approach, Jo Boaler
  • Where are we at? An empirical study of levels and methods of evaluating continuing professional development, Daniel Muijs, Geoff Lindsay
  • What goes through an examiner's mind? Using verbal protocols to gain insights into the GCSE marking process, W. M. Irenka Suto, Jackie Greatorex
  • Faith schools, social capital and academic attainment: evidence from TIMSS-R mathematics scores in Flemish secondary schools, Geoff Pugh, Shqiponje Telhaj
  • The effects of low attainment on young people's outcomes at age 22-23 in Scotland, Cathy Howieson, Cristina Iannelli



mot(s) clé(s) :  recherche en éducation

catégorie(s) :  théorie de l'éducation