Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol.34, n°1, février 2008

 
  • 'Bunking off': the impact of truancy on pupils and teachers, Valerie Wilson, Heather Malcolm, Sheila Edward, Julia Davidson
  • Does school-based initial teacher training affect secondary school performance?, Steve Hurd
  • The influence of the school in the decision to participate in learning post-16, Nick Foskett, Martin Dyke, Felix Maringe
  • Developing understanding about learning to teach in a university-schools partnership in England, Alexis Taylor
  • I liked your course because you taught me well: the influence of grades, workload, expectations and goals on students' evaluations of teaching, Richard Remedios, David Lieberman
  • The professional voice: comparing questionnaire and telephone methods in a national survey of teachers' perceptions, Linda Sturman, Geoff Taggart



mot(s) clé(s) :  enseignant, formation des enseignants, recherche en éducation

catégorie(s) :  théorie de l'éducation