Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Journal of Educational Studies (BJES)


Référence :  Vol. 55, n°4, décembre 2007

 
  • Discussion, collaborative knowledge work and epistemic fluency, Peter Goodyear Maria Zenios
  • Character in teaching, David Carr
  • Who achieves level 2 qualifications during adulthood? Evidence from the ncds, Ricardo Sabates, Leon Feinstein Eleni Skaliotis
  • Reported voice difficulties in student teachers: a questionnaire survey, Carol Fairfield Brian Richards
  • Beyond metaphors of management: the case for metaphoric re-description in education, Eric Hoyle Mike Wallace
  • Emotional capital and education: theoretical insights from Bourdieu, Michalinos Zembylas


Informations complémentaires :
  http://www.blackwell-synergy.com/.../4


mot(s) clé(s) :  formation des enseignants, sociologie de l'éducation

catégorie(s) :  théorie de l'éducation