Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

European Journal of Education : Research, Development and Policy


Référence :  Vol. 42, n°4, décembre 2007

 
  • Editorial, BARBARA M. KEHM
  • Quo Vadis Doctoral Education? New European Approaches in the Context of Global Changes, BARBARA M. KEHM
  • From Scientific Apprentice to Multi-skilled Knowledge Worker: changes in Ph.D education in the Nordic-Baltic Area, ANDREAS ÖNNERFORS
  • Supervision and Schizophrenia: the professional identity of Ph.D supervisors and the mission of students' professionalisation, AUBÉPINE DAHAN
  • Accountability, Assessment and Doctoral Education: recommendations for moving forward, RACHELLE L. BROOKS & DONNA HEILAND
  • University Positioning and Changing Patterns of Doctoral Study: the case of the University of Bath, IAN JAMIESON & RAJANI NAIDOO
  • Knowledge Management in Higher Education: a comparison of individualistic and collectivist cultures, GLORIA MOSS, KRZYSZTOF KUBACKI, MARION HERSH & ROD GUNN
  • The Implementation of Bachelor and Master Programmes in Hungary, BETTINA ALESI, CHRISTINA ROSZNYAI & TIBOR SZÁNTÓ
  • Institutional Change in the Spanish Higher Education System, LORIS PEROTTI
  • The European Education Quality Benchmark System: helping teachers to work with information to sustain change, KRISTEN M. SNYDER


Informations complémentaires :
  http://www.blackwell-synergy.com/.../3?cookieSet=1


mot(s) clé(s) :  internationalisation de l'éducation et mobilité, recherche en éducation