Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  vol. 26, n°3, 27 février 2004

Thème :  Research reports

  Extra issue
  • Differential effects of science attitudes and science achievement in Australia, Cyprus, and the USA, Elena C. Papanastasiou and Michalinos Zembylas
  • Promoting emotional literacy, equity and interest in science lessons for 11-14 year olds : the 'Improving science and emotional development' project, Brian Matthews
  • Effect of a long-terme in service training program on teachers' beliefs about the role of experiments in physics education, Jari Lavonen, Johanna Jauhiainen, Ismo T. Koponen and Kaarle Kurki-Suonio
  • Beliefs and knowledge in chemistry teacher development, Williman R. Veal
  • Moving to senior school : an under-exploited opportunity to teach nutrition? Kathryn Bullen and David Benton
  • From the general to the situated : three decades of metacognition, Petros Georghiades

    Informations complémentaires :
      http://www.tandf.co.uk/.../09500693.asp