Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Journal of Sociology of Education (BJSE)


Référence :  Vol. 28, n°6, novembre 2007

 
  • Friends, peers and higher education, Rachel Brook
  • s
  • The language of patriotism: sacred history and dangerous memories, Miranda Christou
  • Qualitative research as a method for making just comparisons of pedagogic quality in higher education: a pilot study,Andrea Abbas; Monica McLean
  • An exploration of young children's ethnic identities as communities of practice, Ian Barron
  • Curriculum charts and time in undergraduate education, Jan Nespor
  • Disparate bodies: the role of the teacher in contemporary pedagogic practice, Megan Watkins
  • Reconstructed task orientation and local time governance in compulsory schools: the Swedish case, Ingrid Westlund


  • Informations complémentaires :
      http://www.informaworld.com/.../title~content=g783115022~db=all


    mot(s) clé(s) :  sociologie de l'éducation

    catégorie(s) :  théorie de l'éducation