Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Education Policy (JEP)


Référence :  Vol. 22, n°6, novembre 2007

 
  • Successful subjectivities? The successification of class, ethnic and gender positions, Simon Bradford, Valerie Hey
  • Managing a meritocracy or an equitable organisation? Senior managers' and employees' views about equal opportunities policies in UK universities, Rosemary Deem
  • Collaborative working and contested practices: forming, developing and sustaining social partnerships in education, Stephen Billett, Carolyn Ovens, Allie Clemans, Terri Seddon
  • Specialised diplomas: transforming the 14-19 landscape in England?, Ann Hodgson, Ken Spours
  • Too emotional to be capable? The changing nature of emotion work in definitions of 'capable teaching', Gail Hebson, Jill Earnshaw, Lorrie Marchington
  • Education policy and the 'inter'-regnum, David Hartley


  • Informations complémentaires :
      http://www.informaworld.com/.../title~content=g783493219~db=all


    mot(s) clé(s) :  gouvernance et pilotage, internationalisation de l'éducation et mobilité