Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

American Journal of Education (AJE)


Référence :  Vol.114, n°1, novembre 2007

 
  • Deriving Theories of Change from Successful Community Development Partnerships for Youths: Implications for School Improvement, Hal A. Lawson, Nancy Claiborne, Eric Hardiman, Sandra Austin, and Michael Surko
  • Adult Social Capital and Track Placement of Ethnic Groups in Germany, Simon Cheng, Leslie Martin, and Regina E. Werum
  • Identifying Best Practices in Civic Education: Lessons from the Student Voices Program, Lauren Feldman, Josh Pasek, Daniel Romer, and Kathleen Hall Jamieson
  • Comparing Achievement between K–8 and Middle Schools: A Large-Scale Empirical Study, Vaughan Byrnes and Allen Ruby
  • Governing Quality in Teacher Education: Deconstructing Federal Text and Talk, Lora Cohen-Vogel and Hyland Hunt

    Informations complémentaires :
      http://www.journals.uchicago.edu/.../v114n1.html


    mot(s) clé(s) :  qualité de l'éducation