Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Scandinavian Journal of Educational Research (SERJ)


Référence :  Vol.51, n°4, octobre 2007

 
  • Enriching the Theoretical Horizons of Phenomenography, Variation Theory and Learning Studies, Bo Dahlin
  • Coping Styles, Learning Environment and Emotional and Behavioural Problems, Elin Thuen; Edvin Bru; Terje Ogden
  • Conflict Experience: A phenomenological study among young people in Sweden, Andrzej Szklarski
  • Autonomy-Mastery, Supportive or Performance Focused? Different teacher behaviours and pupils' outcomes in physical education, Yngvar Ommundsen; Silje Eikanger Kvalø
  • Students' Conceptions of Research. 2: An exploration of contrasting patterns of variation, Jan H. F. Meyer; Martin P. Shanahan; Rüdiger C. Laugksch

    Informations complémentaires :
      http://www.informaworld.com/.../title~content=g781068693~db=all


    mot(s) clé(s) :  comportement