Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Scandinavian Journal of Educational Research (SERJ)


Référence :  Vol. 51, n°3, juillet 2007

 
  • Knowledge for Real: On implicit and explicit representations and education, Theresa S. S. Schilhab
  • Segregated Groups or Inclusive Education? An Interview Study with Students Experiencing Failure in Reading and Writing, Eva Heimdahl Mattson, Lise Roll-Pettersson
  • Boosting Reading Fluency: An intervention case study at subword level, Leila Kairaluoma, Timo Ahonen, Mikko Aro, Leena Holopainen
  • Scientific Knowledge, Popularisation, and the Use of Metaphors: Modern genetics in popular science magazines, Niklas Pramling, Roger Säljö
  • Self-Concept and Valuing of Mathematics in TIMSS 2003: Scale structure and relation to performance in a Swedish setting, Hanna Eklöf
  • Modeling the Relationships among Students' Motivational Beliefs, Metacognitive Strategy Use, and Effort Regulation, Semra Sungur