Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol.29, n°9, juillet 2007

 
  • The Contribution of the Theory of Relation to Knowledge to Understanding Students' Engagement in Learning Physics, Patrice Venturini
  • Exploring the Development of Conceptual Understanding through Structured Problem-solving in Physics, E. Gaigher, J. M. Rogan, M. W. H. Braun
  • Developing Year 2 Students' Theory of Biology with Concepts of the Gene and DNA
  • Science Teachers' Perceived Benefits of an Out-of-school Enrichment Programme: Identity needs and university affordances, April L. Luehmann, Dina Markowitz
  • High School Students' Informal Reasoning on a Socio-scientific Issue: Qualitative and quantitative analyses, Ying-Tien Wu, Chin-Chung Tsai

    Informations complémentaires :
      http://www.informaworld.com/.../title~content=t713737283