Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Curriculum Studies


Référence :  Vol. 36, n°1, janvier/février 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Towards a theory of leadership practice : a distributed perpective, James P. spillane, Richard Halverson, John B. Diamond
  • Variations on the use of cases in social work and teacher education, Joelle K. Jay
  • Geography students as constructors of classroom knowledge : a case study in Botswana, Richard Tjombe Tabulawa
  • Pedagogies of censorship, injury an masochism : teacher responses to homophobic speech in physical education, Heather Sykes
  • Curriculum reform in contemporary China : seven goals and six strategies, Fuquan Huang

    Informations complémentaires :
      http://taylorandfrancis.metapress.com/.../journal.asp?wasp=3768djwhtqcwxellmv56&referrer=parent&backto=linkingpublicationresults,id:100655,1