Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 29, n°3, mars 2007

 
  • Personally-Seeded Discussions to Scaffold Online Argumentation, Douglas Clark, Victor Sampson
  • Investigation into the Potential of Investigative Projects Involving Powerful Robotic Telescopes to Inspire Interest in Science, Richard Beare
  • Scaffolded Problem-solving in the Physics and Chemistry Laboratory: Difficulties hindering students' assumption of responsibility, Carlos Reigosa, María-Pilar Jiménez-Aleixandre
  • Turkish Pre-Service Science Teachers' Views on Science-Technology-Society Issues, Bugrahan Yalvac, Ceren Tekkaya, Jale Cakiroglu, Elvan Kahyaoglu
  • Mapping Gravitational and Magnetic Fields with Children 9-11: Relevance, difficulties and prospects, F. Bradamante, L. Viennot