Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Educational Researcher (ER)


Référence :  Vol. 36, n°1, janvier/février 2007

 
  • Students' Motivation for Standardized Math Exams, Katherine E. Ryan, Allison M. Ryan, Keena Arbuthnot, and Maurice Samuels
  • When Counter Narratives Meet Master Narratives in the Journal Editorial-Review Process, Christine A. Stanley
  • Standards of Evidence in Qualitative Research: An Incitement to Discourse, Melissa Freeman, Kathleen deMarrais, Judith Preissle, Kathryn Roulston, and Elizabeth A. St. Pierre
  • Theorizing Class Through Ethnography, Stacey J. Lee AERA Highlights From the Desk of the President AERJ/TLHD Editor Team Commences Appointment for Volume Year 2008 2007 Annual Meeting Theme and Highlights 2007 Professional Development and Training Courses Key AERA Policy Documents on Position Taking and Policymaking and on Social Justice Important Change in Distribution of Annual Meeting Programs Call for Applications: AERA Minority Fellowship Program in Education Research

    Informations complémentaires :
      http://www.aera.net/.../?id=1687