Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol.33, n°2, avril 2007

 
  • Critical realism and statistical methods - a response to Nash, David Scott
  • Secondary modern schools: are their pupils disadvantaged?, Rosalind Levaccaronicacute; Alan J. Marsh
  • Do school context, student composition and school leadership affect school practice and outcomes in secondary education?, Marie-Christine Opdenakker; Jan Van Damme
  • Researching academic stress and anxiety in students: some methodological considerations, David Putwain
  • Denying the sexual subject: schools' regulation of student sexuality, Louisa Allen
  • Acknowledging the affective in higher education, Colin Beard; Sue Clegg; Karen Smith
  • Fantasies of teaching: handling the paradoxes inherent in models of practice, Una Hanley DOI: 10.1080/01411920701208449
  • A brief response to Gorard and Fitz, Philip Noden; Harvey Goldstein

    Informations complémentaires :
      http://www.informaworld.com/.../title~content=g772894129~db=all


    catégorie(s) :  théorie de l'éducation