Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol. 32, n°4, août 2006

Thème :  Primary and secondary schools : quantitative and qualitative approaches

 
  • Editorial, Barry Cooper, Pat Sikes, Ian Stronach, Harry Torrance
  • Pupil mobility, attainment and progress in primary school, Steve Strand and Feyisa Demie
  • A curriculum without foundation, Bill Boyle and Joanna Bragg
  • Secondary school pupils' preferences for different types of structured grouping practices, Susan Hallam and Judith Ireson
  • The personal and professional selves of teachers: stable and unstable identities, Christopher Day, Alison Kington, Gordon Stobart, Pam Sammons
  • Talk as action in ‘collaborative action research’: making and taking apart teacher/researcher relationships, Jo Frankham and Andy Howes

    Informations complémentaires :
      http://journalsonline.tandf.co.uk/.../issue.asp?referrer=parent&backto=journal,1,38;linkingpublicationresults,1:104378,1


    catégorie(s) :  théorie de l'éducation