Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Economics of Education Review


Référence :  vol. 23, n°2, avril 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Can students predict starting salaries? Yes!, Dinand Webbink and Joop Hartog
  • Advanced Placement: do minorities have equal opportunity?, Kristin Klopfenstein
  • Adolescent marijuana use and school attendance, M. Christopher Roebuck, Michael T. French and Michael L. Dennis
  • Do school inspections improve school quality? Ofsted inspections and school examination results in the UK, Leslie Rosenthal
  • Factors affecting initial enrollment intensity: part-time versus full-time enrollment, Leslie S. Stratton, Dennis M. O'Toole and James N. Wetzel
  • Tuition discounting without tears, Robert E. Martin
  • Research spillovers among European and North-American economics departments, Pantelis Kalaitzidakis, Theofanis P. Mamuneas, Andreas Savvides and Thanasis Stengos
  • Seeking every advantage: the phenomenon of taking both the SAT and ACT, M. Kathleen Thomas

    Informations complémentaires :
      http://www.sciencedirect.com/