Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Sommaires » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 45, n°3, avril 2023

 
  • The efficacy of the Dimensions of Attitudes toward Science (DAS) for explaining primary preservice teachers’ intention to teach science, Reece Mills, Chrystal Whiteford, Daniel Brown & Louisa Tomas
  • “It’s a lesson with no correct answer”: design issues in preservice teachers’ use of history of science for lesson planning, Wonyong Park, Sibel Erduran, Jinwoong Song & Minchul Kim
  • Which factors influence the success in pedigree analysis?, J. Timm, N. Oberste & P. Schmiemann
  • Investigating student reasoning about measurement uncertainty and ability to draw conclusions from measurement data in inquiry-based university physics labs, Tong Wan


Informations complémentaires :
  https://www.tandfonline.com/.../3?nav=tocList


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation