Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Sommaires » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Review of educational research


Référence :  Vol. 85, n°3, septembre 2015

 
  • Moving From a Continuum to a Community: Reconceptualizing the Provision of Support, Jonathan Rix, Kieron Sheehy, Felicity Fletcher-Campbell, Martin Crisp, and Amanda Harper
  • Improving Learning in Primary Schools of Developing Countries: A Meta-Analysis of Randomized Experiments, Patrick J. McEwan
  • Are Child Cognitive Characteristics Strong Predictors of Responses to Intervention? A Meta-Analysis, Karla K. Stuebing, Amy E. Barth, Lisa H. Trahan, Radhika R. Reddy, Jeremy Miciak, and Jack M. Fletcher
  • Toward a Model of Explaining Teachers’ Innovative Behavior: A Literature Review, Marieke Thurlings, Arnoud T. Evers, and Marjan Vermeulen


Informations complémentaires :
  http://rer.sagepub.com/.../3?etoc