Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Sommaires » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Educational Researcher (ER)


Référence :  Vol. 46, n°3, avril 2017

 
  • “When” Students Miss School: The Role of Timing of Absenteeism on Students’ Test Performance, Michael A. Gottfried, J. Jacob Kirksey
  • Unpacking Assumptions in Research Synthesis: A Critical Construct Synthesis Approach, Jennifer R. Wolgemuth, Tyler Hicks, Vonzell Agosto
  • Importance of Grades and Placement for Math Attainment, Will Tyson, Josipa Roksa
  • University-Partnered New School Designs: Fertile Ground for Research–Practice Partnerships, Karen Hunter Quartz, Rhona S. Weinstein, Gail Kaufman, Harold Levine, Hugh Mehan, Mica Pollock, Jody Z. Priselac, Frank C. Worrell


Informations complémentaires :
  http://journals.sagepub.com/.../3?ai=zb&ui=1fobt&af=H