Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Curriculum Studies


Référence :  Vol. 42, n°6, décembre 2010

 
  • Representing and practising meaningful differences in a well-structured but complex art curriculum, Leslie Cunliffe
  • Revisiting curriculum inquiry: the role of visual representations, Billie Eilam, Miriam Ben-Peretz
  • The rhetorical construction of the nation in education: the case of Flanders, Kris Rutten, Andre Mottart, Ronald Soetaert
  • Civic learning: moving from the apolitical to the socially just, Kristina Llewellyn, Sharon Anne Cook, Alison Molina
  • Using an instrument to analyse competence-based study programmes: experiences of teachers in Dutch vocational education and training, Renate Wesselink, Agaath Dekker-Groen, Harm Biemans, Martin Mulder


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g930876946