Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Curriculum Studies


Référence :  Vol.41, n°4, août 2009

 
  • Exploring teachers' views on learning and teaching in the context of a trans-disciplinary curriculum, Tamar Levin, Yael Nevo
  • Curriculum strategy framework: investigating patterns in teachers' use of a reform-based elementary mathematics curriculum, Miriam Gamoran Sherin, Corey Drake
  • Globalization, values education, and school music education in China, Wing-Wah Law, Wai-Chung Ho
  • A methodology for integrating computer-based learning tools in science curricula, Nicos Papadouris, Constantinos Constantinou
  • The psychoanalytic view of teaching and learning, 1922-2002, Clifford Mayes


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~content=t713741620~db=all


mot(s) clé(s) :  culture médiatique et numérique, technologie éducative